خريد انواع سالاد رژيمي و خوشمزه در گرگان؛ رژيم گرفتن ديگر سخت نيست!

سالاد يكي از انواع غذاهاي خوش طعم و رژيمي است كه تقريبا در تمام رستوران‌ها و فست‌فودي‌ها سرو مي‌شود. سالادها به كاهش وزن كمك مي‌كنند و به‌مرور چاقي و اضافه وزن را از بين مي‌برند. در تركيبات اين غذاها مواد مغذي و خيلي خوبي براي بدن وجود دارد كه براي سلامت بدن ضروري هستند.

اگر در شهر گرگان زندگي مي‌كنيد؛ مي‌توانيد به رستوران‌ها و فست‌فودي‌هاي خوب اين شهر برويد و با سفارش يك سالاد رژيمي خوشمزه دلي از عزا در بياوريد. سالاد بر خلاف فست‌فود يا ساير غذاهاي رستوران برايتان اضافه‌وزن در پي نخواهد داشت و حتمي باعث لاغري‌تان مي‌شود.

 

بهترين سالادفروشي‌هاي گرگان

سالادهاي رژيمي جزو محبوب‌ترين غذاهاي رستوران‌هاي گرگان هستند. اگر تركيبات اين غذاها كامل باشد، نمي‌توان آنها را به‌عنوان پيش غذا به‌شمار آورد، بلكه يك غذاي كامل خواهند بود. اما براي صرف بهترين و باكيفيت‌ترين سالادهاي رژيمي گرگان به كدام رستوران‌ها برويم؟

معرفي كافه‌رستوران‌هاي سالاد رژيمي در گرگان

اگر هوس لاغري و كاهش وزن كرده‌ايد، اما باز هم دوست داريد به فست‌فود و رستوران برويد، پيشنهاد مي‌كنيم سالادهاي رژيمي را امتحان كنيد. در ادامه ليستي از بهترين رستوران‌هاي گرگان را كه سالاد رژيمي براي مشتري‌هايشان سرو مي‌كنند، معرفي مي‌كنيم:

كافه‌رستوران پاتوق شهر گرگان

در كافه‌رستوران پاتوق فقط غذاهاي اصيل و سنتي ايراني سرو مي‌شود. در كنار اين غذاها، منوي سالاد اين رستوران هم بسيار خودنمايي مي‌كند. در اين منو نام انواع سالادهاي سزار گريل، سزار سوخاري، سالاد فصل و سالاد شيرازي را مي‌بينيد. سالادهاي سزار اين رستوران يك وعده غذايي كامل هستند، اما سالادهاي فصل و شيرازي را مي‌توانيد در كنار غذاي اصلي نوش‌جان كنيد و لذت ببريد.

كافه‌رستوران پاتوق يا انواع چلو كباب مثل چلو كباب وزيري، انواع خوراك مثل اكبر جوجه يا كباب كوبيده و انواع غذاي ايراني مثل خورشت قورمه‌سبزي آماده پذيرايي از مشتري‌ها است.

در كافه‌رستوران پاتوق گرگان مي‌توانيد در محيطي دنج و مناسب، يكسالاد رژيمي مقوي سفارش دهيد و نوش‌جان كنيد. اتمسفر و فضاي اين كافه‌رستوران به‌قدري لذت‌بخش است كه دوست داريد ساعت‌ها آنجا بنشينيد و از بودن در فضاي رستوران لذت ببريد.

 

كافه‌رستوران پاتوق گرگان

برخورد خيلي خوب پرسنل نيز مجاب‌تان مي‌كند تا دفعه‌هاي بعد هم به كافه‌رستوران پاتوق برويد. آنها هر خواسته‌اي را كه داريد، برايتان اجرا مي‌كنند و با لبخند پاسخگوي سوال‌هايتان خواهند بود. پرسنل اين مجموعه در تلاش هستند تا بهترين تجربه‌تان از رفتن به رستوران‌هاي گرگان را برايتان خلق كنند.

قيمت غذاهاي كافه‌رستوران پاتوق گرگان بسيار مناسب است. سالادهاي اين كافه‌رستوران نيز از قيمت بسيار خوب و مقطوعي برخوردار هستند. بنابراين با صرف هزينه‌اي مناسب مي‌توانيد در اين مجموعه غذاي مورد علاقه‌تان را نوش‌جان كنيد.

آدرس كافه‌رستوران پاتوق: چاله باغ، ابتداي چهارراه حسام 

ساعت كار: 13 ظهر تا 22.45 شب

بوم برگر گرگان

دوست داريد طعم لذيذترين و خوشمزه‌ترين سالادهاي رژيمي گرگان را بچشيد؟ پس به فست‌فود بوم برگر برويد كه با انواع سالاد سبزيجات، سالاد سزار گريل و سالاد يوناني از شما پذيرايي مي‌كند. اين فست‌فودي سالادها را هم جزو غذاهاي اصلي به شمار مي‌اورد.

در بوم برگر خبري از غذاهاي بي‌كيفيت و ناسالم نيست. مديريت اين فست‌فودي همواره تازه‌ترين و سالم‌ترين مواد اوليه را براي تهيه سالاد و انواع غذاهاي مختلف در اختيار آشپزها مي‌گذارد. آشپزها نيز با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي، غذايي سالم  و مقوي براي مشتري‌ها تهيه مي‌كنند.

از طعم و مزه خيلي خوب سالادهاي رژيمي و فست‌فودهاي بوم برگر هم نبايد به‌راحتي عبور كرد. طعم خاص و مزه لذيذ غذاهاي اين رستوران به‌دليل رسپي خاص سرآشپز تا مدت‌ها به يادتان مي‌ماند.

در منوي اين فست‌فودي علاوه بر انواع سالاد مي‌توانيد انواع پيتزا ايتاليايي، پيتزا آمريكايي، برگر، ساندويچ، غذاي پرسي و پيش‌غذاهاي متنوع را سفارش دهيد.

 

فست‌فود بوم برگر گرگان

منوي بوم برگر را كنار مي‌گذاريم و از اتمسفر خيلي خوب فست‌فودي صحبت مي‌كنيم. محيط انرژي‌بخش و خاص فست‌فود بوم برگر لذتي وصف‌ناپذير در حين خوردن غذا به وجودتان هديه مي‌دهد. تمام پرسنل و كاركنان در تلاش هستند تا در زمان غذا خوردن مشتري‌ها، فضايي آرامش‌بخش و مناسب را براي آنها به‌وجود بياورند.

آدرس فست‌فود بوم برگر گرگان: خيابان گلشهر، بين گلشهر۳۲و۳۴ 

ساعت كار: 12 ظهر تا 23.59 شب

كافه‌رستوران كايرو گرگان

كافه‌رستوران كايرو با 4 نوع سالاد مختلف پذيراي مشتري‌ها است. اگر گياه‌خوار هستيد و به خوردن غذاهاي گياهي علاقه داريد، منوي پر و پيمان سالادهاي اين رستوران قطعا راضي‌تان خواهد كرد. سالاهاي اين مجموعه شاملسالاد بيف گدو گدو، سالاد كريسپي، سالاد سزار با مرغ گريل و سالاد سزار با مرغ‌سوخاري مي‌شوند.

كمي منوي كافه‌رستوران كايرو را بررسي كنيد، متوجه انواع غذاهاي خوشمزه ديگر در اين مجموعه مي‌شويد. اگر به غذاهاي سبك و خوشمزه مثل سالاد علاقه زيادي داريد، پس به منوي پاستاي اين رستوران هم نگاهي بيندازيد. انواع پاستاهاي آلفردو، فتوچيني بلونيزه، فتوچيني وجي، پنه بيف اربيتا و پنه چيكن پستو در كافه‌رستوران كايرو انتظارتان را مي‌كشند تا طعمي لذيذ و خوشمزه را به كامتان هديه دهند.

منوي پيتزاهاي آمريكايي و ايتاليايي، برگر، استيك، پنيني و پيش غذاي كافه‌رستوران كايرو را هم نمي‌توان از قلم انداخت كه تجربه‌اي بي‍نظير از خوردن فست‌فود را برايتان به ارمغان مي‌آورند.

كافه‌رستوران كايرو فقط شب‌ها باز است و از اوايل شب مي‌توانيد براي صرف سالاد رژيمي و خوش‌طعم يا غذاهاي آماده ديگر به آنجا برويد.

آدرس كافه‌رستوران كايرو: عدالت۹۹، مجتمع تجاري زينو، طبقه۵ 

ساعت كار: 19 تا 23.45 شب

كافه‌رستوران كهن

يكي ديگر از رستوران‌هاي خيلي خوب گرگان براي صرف سالاد رژيمي كافه‌رستوران كهن است. در اين رستوران يك سالاد مخصوص هم وجود دارد كه با نام سالاد ويژه كهن تهيه مي‌شود. آشپزهاي رستوران در تهيه اين سالاد از كاهو، نان رژيمي، فيله مرغ سوخاري، گوجه گيلاسي، زيتون، پنير بلوچيز و سس مخصوص استفاده مي‌كنند.

سالاد سزار با مرغ كافه‌رستوران كهن هم طعمي خاص و دلپذير دارد. پيشنهاد مي‌كنيم اگر به سالاد علاقه داريد، حتما اين غذاي خوشمزه را از كافه‌رستوران كهن تهيه كنيد.

كافه‌رستوران كهن گرگان

در كافه‌رستوران كهن انواع غذاهاي فست‌فودي و اصيل ايراني هم تهيه و طبخ مي‌شوند. بنابراين اگر تنها به سالاد بسنده نمي‌كنيد، مي‌توانيد انواع غذاهاي ديگر اين رستوران را به‌عنوان غذاي اصلي سفارش دهيد.

انواع چلو كباب، غذاي سنتي و خوراك جزو غذاهاي ايراني كافه‌رستوران كهن هستند. در منوي غذاهاي فست‌فودي اين رستوران هم نام انواع پيتزاهاي آمريكايي و ايتاليايي، پاستا، لازانيا، سوخاري و ساندويچ را مي‌بينيد.

كافه‌رستوران كهن هم يكي از كافه‌هاي شبانه گرگان است كه فقط در وعده شام از مشتري‌ها پذيرايي مي‌كند.

آدرس كافه‌رستوران كهن: ميدان باهنر، ابتداي بلوار صياد، سمت چپ

ساعت كار: 18 تا 23.59 شب

رستوران‌هاي سالادرژيمي گرگان، چشيدن طعم دلپذير سالاد

رستوران‌هاي سالادهاي رژيمي گرگان با بهترين و تازه‌ترين مواد اوليه سالادهايي خوش‌طعم و خوشمزه سرو مي‌كنند. اين رستوران‌ها سلامت و مقوي‌بودن غذا را در اولويت قرار مي‌دهند و به طعم و مزه خاص آن نيز توجه دارند.

خبر خوب اينكه رستوران‌هاي سالاد رژيمي گرگان در پلتفرم‌هاي خريد آنلاين غذا نيز فعاليت دارند. بنابراين اگر قصدخريد سالاد گرگان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Gorgan?page=0  را داريد، مي‌توانيد به اين پلتفرم‌ها مراجعه كنيد. سامانه‌هاي خريد غذا امكان سفارش سالاد را فقط با چند كليك ساده برايتان فراهم كرده‌اند. 

ایجاد وبلاگ با امکانات و سئوی بالا

ثــبت نــام